תקלה עולמית / קורונה | ערוץ 7 / לאחר כמה תקלות, גם וואטסאפ שבה לעבוד.

תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, .

סדר עולמי חדש היו מוכנים. ×–×
×–×" ×"פתרון: תקל×" עולמית של ×'ו×'ל ×'ורמת לקריס×" - ×'×—×"רי חר×"ים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
לאחר כמה תקלות, גם וואטסאפ שבה לעבוד. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . סדר עולמי חדש היו מוכנים.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, .

הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. ▾ דווח על תגובה זו 0 . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . סדר עולמי חדש היו מוכנים. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

סדר עולמי חדש היו מוכנים. ▾ דווח על תגובה זו 0 . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. שו×' תקל×
שו×' תקל×" ×'וולט: לא ניתן ל×"זמין משלוחים from ynet-images1.yit.co.il
תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: לאחר כמה תקלות, גם וואטסאפ שבה לעבוד. תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. ▾ דווח על תגובה זו 0 . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו.

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . ▾ דווח על תגובה זו 0 . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: סדר עולמי חדש היו מוכנים. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. לאחר כמה תקלות, גם וואטסאפ שבה לעבוד. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה;

הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . אייפון 12: משתמשים מ×
אייפון 12: משתמשים מ×"ווחים על תקל×" חמור×" from img.ice.co.il
תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . סדר עולמי חדש היו מוכנים.

אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה .

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . לאחר כמה תקלות, גם וואטסאפ שבה לעבוד. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית / קורונ×" | ערוץ 7 / לאחר כמה תקלות, גם וואטסאפ שבה לעבוד.. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סדר עולמי חדש היו מוכנים. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, .